Кошик
9 відгуків
+38067380 26 06
+380382718542
+380673986945
Производство строительного, сельскохозяйственного, автосервисного и прочего оборудования
Кошик

Що перевіряти при прийомі авто після кузовного ремонту ( рихтування і фарбування)?

Що перевіряти при прийомі авто після кузовного ремонту ( рихтування і фарбування)?

Кузовний ремонт, або як у нас прийнято називати рихтування та фарбування авто, це, мабуть, найдорожча стаття витрат у сфері обслуговування автомобіля.

Кузовний ремонт, або як у нас прийнято називати рихтування та фарбування авто, це, мабуть, найдорожча стаття витрат у сфері обслуговування автомобіля. І природно всі ми, тобто клієнти СТО кузовного ремонту маємо право отримати роботу вищої якості, але не завжди маємо можливість в момент прийому машини визначити, чи все зроблено так, як ми того хотіли, чи як воно треба, і взагалі Як воно треба на самому справі...
По-перше, давайте розберемося, навіщо ми звернулися на СТО з приводу рихтування і фарбування? Нам не подобається зовнішній вигляд нашої машини, вона іржавіє, її відводить убік (порушена геометрія кузова), або дратують дрібні подряпини?
По-друге, які завдання ми поставили працівникам СТО (наприклад, приймальника авто) — «зробіть як-небудь», або «мені важливий якісний результат», або «зробіть швидше, мені завтра на дачу їхати"... і т. д.
Виходячи з цього, ми будемо розуміти, що потрібно побачити першим ділом при прийомі машини з ремонту і що перевіряти.
Стандартна ситуація — це дрібна рихтування і подальше фарбування пошкодженої деталі авто, або деталей. Ми звичайно хочемо, щоб роботи були виконані якісно і у визначений нами термін.
Алгоритм перевірки може відбуватися наступним чином. Якщо терміни дотримуються, значить все пройшло за планом, і є шанс, що рихтування та фарбування авто виконані на належному рівні, якщо ж були затримки, треба постаратися з'ясувати в чому причина затримки, і приїхати оглянути авто на тому етапі є. Буває всяке, на СТО працюють люди, могли бути і затримки, тим більше що кузовний ремонт, це тривалий і трудомісткий процес. І терміни тут більш ніж плаваючі. Бувають випадки коли до Вашої машини ще ніхто не приступав і буде зроблена вона за два дні замість п'яти. Що теж не дуже бажано.
Припустимо все пройшло гладко, і машину Ви забираєте в строк. Робимо загальний огляд авто, дивимося немає нових вм'ятин і дефектів кузова, яких не було до ремонту ( але ви повинні бути точно впевнені що їх не було до ремонту, тобто авто треба оглянути безпосередньо перед здачею в центр кузовного ремонту, навіть якщо Ви його знаєте, як Вам здається, як свої п'ять пальців, бажано разом з приймальником, і вказати йому на наявність вм'ятин і дефектів не мають відношення до поточного кузовного ремонту). Також перевірити скла, вони повинні бути прозорими і без отпыла (опади від лаку при фарбуванні авто, виводяться тільки в умовах СТО). Потім можна приступити і до огляду колишньої в роботі деталі (або деталей).
По-перше, перевіряємо зазори, порівнюємо з цілої стороною якщо є можливість, допуск по заводу плюс мінус 2 мм, середній зазор по машинам 3-4 мм.
По-друге, перевіряємо форму пошкодженої деталі, якщо є можливість порівнюємо з такою ж цілою. Тобто дивимося щоб всі лінії були рівні або під правильним вигином, починалися і закінчувалися там, де треба.
По-третє, перевіряємо функціональність деталей після рихтування, тобто щоб двері нормально відкривалися і закривалися, щоб бампер не бовтався, і т. д. Ці три пункти дадуть нам уявлення про якість виконаної рихтування на авто. А правильна рихтування – це запорука якісної фарбування і довговічності ремонт авто.

Тепер переходимо до фарбування авто.
Для початку перевіряємо колір пофарбованих деталей, він повинен бути однаковим з кольором заводського фарбування ( в межах розумного, т. к. після фарбування існує таке поняття як «свіжий лак», ефект для порівняння як дивитися через чисте і брудне вікно на вулицю, тобто пофарбовану деталь буде все одно видно).
Перевіряємо шагрень фарбування. Шагрень – це хвилеподібний нанесення лаку, яке робить захист кузова максимально можливої ( але про це в наступних наших статтях). Шагрень є завжди, але вона може бути або більше, або менше, або збільшити або зменшити. Ідеальний варіант, це звичайно шагрень під заводський забарвлення, і якщо у маляра це виходить, це говорить про високий рівень його роботи.
Перевіряємо фарбування на наявність сміття ( частинки пилу або інші сторонні тіла під лаком) і кратерів (провали лаку, кратерообразной форми, утворюються зазвичай при попаданні жиру або вологи при фарбуванні, але про це теж не тут). Допуски по крейди пылинам, так звана «камерна пил» 1-2 на деталь при ремонтного фарбування.
Перевіряємо на наявність підтікань і потертостей. Патьоки – це перелитый лак, який краплями або цівкою засихає на деталі після фарбування, зазвичай забирається поліруванням.
Звертаємо особливу увагу на фарбування країв деталей, часто на них протирається лак при поліруванні, що зменшує захист від впливу навколишнього середовища.
Дивимося пофарбовані деталі на предмет достатньої товщини шару фарби та ефект яблуневості (світлі тони). Колір повинен бути рівномірним і не містити білястих плям («яблук»).

І на останок перевіряємо якість зборки деталей, т. к. нормальна якісна фарбування авто та в принципі і рихтування, можливі тільки при частковому або повному розборі деталей під рихтування та фарбування. Має бути все на своїх місцях і надійно сидіти, не деренчати і не люфтить. Можна зробити контрольний заїзд з майстром-приймальником. До речі, дуже важливо, щоб Ви машину забирали у того ж людини, якій здавали її на ремонт.
Вдалого Вам і якісного кузовного ремонту!

Інші статті